Kandidaten

Onze kandidaat-burgemeester, Karolien Grosemans, stellen we graag aan jullie voor:

Karolien Grosemans trekt in oktober met grote ambitie de lijst voor N-VA NIEUW in Herk-de-Stad. Ze wil met N-VA NIEUW verder groeien en de grootste partij worden. Ze gaat resoluut voor het burgemeesterschap. Karolien is een 48-jarige geboren en getogen Herkenaar. Ze studeerde Engels en Duits en gaf jarenlang les in de Sint-Martinusscholen. Ze woont met haar man in Schulen. Samen hebben ze twee zonen. Twee honden maken het huishouden compleet. Sinds 2007 is Karolien actief in de Herkse politiek. In 2012 werd ze OCMW-voorzitter. Sinds 2010 zetelt ze als volksvertegenwoordiger in het federaal parlement. Ze zit er de Kamercommissie Defensie voor.

Gemeenteraad

Lijsttrekker Karolien Grosemans: "We brengen een team van enthousiaste mensen die zich willen engageren voor onze inwoners. Bekwame en warme mensen ook met het hart op de juiste plaats en veel gezond verstand. Een goede mix van ervaring en nieuwe kracht. Mensen met ambitie die de vele Herkse troeven volop willen uitspelen en het willen laten vooruitgaan in onze gemeente. Ik ben enorm fier om met deze sterke ploeg naar de Herkenaar te trekken."

Karolien Grosemans

Schulen