N-VA Herk-de-Stad steunt Music For Life!

Op 18 december 2017, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws, Gemeentenieuws

Net als vorige jaren steunt de N-VA ook dit jaar Music For Life, de goede doelenactie van Studio Brussel. Dit jaar steunen we twee goede doelen. Eerst en vooral vzw Hartekamp. Zij organiseren een jaarlijks zomerkamp, weekends en uitstappen voor kinderen die dagdagelijks medische zorgen nodig hebben. Daarnaast zet de N-VA zich ook in voor vzw Zonnebloemblaadjes, een vereniging die zich inzet voor de integratie van kinderen en jongeren met een handicap van 6 tot 18 jaar.

Herks Kamerlid Karolien Grosemans, trekker voor de Music For Life acties in de provincie Limburg, motiveerde al heel wat Limburgse afdelingen om een actie te organiseren voor het goede doel. Chocostokjes werden verkocht op wekelijkse markten, op kerstmarkten en zelfs op koopzondagen. Ook stortten enkele mandatarissen als vrije bijdrage hun zitpenning op het speciale Music For Life rekeningnummer van N-VA. Tijdens de Warmste week tussen 18 en 24 december mogen we nog heel wat initiatieven verwachten.

Ook hier in Herk-de-Stad hebben we alvast onze bijdrage geleverd en zie je ons binnenkort verschijnen met chocostokjes om heerlijke chocolademelk te maken.

U kan ons initiatief ook steunen door gewoon een bijdrage te storten op ons rekeningnummer voor Music for Life: BE06 7310 3786 3822.