Blijf niet aan de zijlijn staan

Op 9 mei 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Als voorzitter ga ik de komende maanden alles in het werk stellen zodat N-VA Herk-de-Stad ook nu weer mee de lijnen kan uitzetten voor een nieuwe bestuursperiode. Ik ben ervan overtuigd dat wij dankzij onze fantastische lokale afdeling over alle troeven beschikken om deze uitdaging succesvol af te ronden.

Wil je nog meer invloed uitoefenen op de richting die Herk-de-Stad volgens jou uit moet gaan? Dat kan door lid te worden of door aan te sluiten bij de grootste politieke familie van Herk de-Stad. Je zal er een warme en gemotiveerde ploeg aantreffen. Discussies op het scherp van de snee, verschillende visies over tal van dossiers … Het komt allemaal aan bod. Uiteindelijk komen we altijd tot een eensgezind besluit. Alleen op deze manier kan een politieke partij succesvol zijn.

Staat dit jou aan, kan je je vinden in de krachtlijnen van de N-VA en kriebelt het om niet langer aan de zijlijn te staan? Geef me dan een seintje op 0496 87 63 77.

Graag tot binnenkort!

Je kan ons ook bereiken op

- E-mail: herk-de-stad [at] n-va.be

- Facebook: www.facebook.com/nvahds/